akuten

Just nu sitter jag här och lyssnar på musik med dom nya hörlurarna jag köpte från marwin idag.
Nu ska jag bara se till att hitta min jävla ipod!!!!  -.-
idag hade vi matteprov. Vi skulle egentligen ha igår men det kom typ en tandläkare
och snackade om tänder, haha.  Nu ska jag plugga på so-provet som vi ska ha imorgon.
Bara massa prov, hoppas nästa vecka blir mycke lugnare!

Gårdagen spenderades på akuten! Skulle kolla om jag hade brutut fingret.
Det hade jag somtur inte, men jag hade brutit eller stukat (kommer inte ihåg)
nån led i fingret. Det är helt blått och gör ont som fan. aha!





Kommentarer
Postat av: Amanda<33

Guud älskar vekligen din blogg!<3



Titta gärna in på min, fråga jättr gärna ngt i mi frågestund också :D<33

2010-01-27 @ 17:15:25
URL: http://amandaalllinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0