diss/gillar



skidor - vem kunde ana att det va så kul att åka skidor?! min syster fick ett par i julklapp och gissa vem som har åkt varje dag på dom? jo jag! haha

julklappar - oooh gosh vad jag älskar julklappar. Det gör julen guldvääärd! 

Annas pappa - haha, asså inte annas pappa. Jag älskar att åka till honom MED annna ;)





mörker - att det blir så mörkt så jävla tidigt¨på dagarna. Redan runt 3,4


för mycket smink -  jag hatar när folk har för mycket smink. Och när dom inte äns kan ha rätt färg på puder och foundation. Så att det blir lixom skitbrunt när dom är bleka som fan!

Dom som byter design hela tiden - Jag hatar när man läser en blogg o så byter dom design HELA tiden. Endel bloggar som jag läser gör det verkligen HELA tiden ;o Okey och man lixom byter några gåner ibland. Men HELA tiden? so not okey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0